Julklapps- och vikthets

Vägde mig i morse, har gått ner 4,4kg sedan jag bestämde mig för 4 veckor sen. Rätt bra jobbat tycker jag själv. Har kommit i ett par gamla jeans, har två kvar som jag ska lyckas få på mig. Ett par är inte långt borta, det andra paret är...vad ska man säga...ett mer långsiktigt mål.
Skulle köpa julklappar idag, gick skitdåligt. Gick väl in i sådär 5 affärer, blev less, gick och köpte en inpackning till mitt stackars jättetorra hår. Sen gick jag hem. Har några ideér så jag ska ta bilen och åka o titta sen när N kommer hem, så får vi se om det går att styra upp. Om jag frågar vad N vill ha i julklapp svarar han bara "att om du inte vet vad jag vill ha så älskar inte du mig". Ingen press där inte, nej nej. Fanns en sak som jag hade tänkt köpa, som jag verkligen visste att han skulle älska. Men så när jag kom hem igår från Norge så ser jag att han har varit o köpt den åt sig själv, typiskt.
Jaja, det löser sig. Imorgon ska vi åka och köpa julklappar åt barnen, det känns lite lättare.

Kommentarer
Postat av: Linn..igen

men gud va du är duktig!! jävlar! Vad gör du kvinna? du äter väll?

2009-12-16 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0