Om 12 h!

Då går jag förhoppningvis ombord på planet som tar mig till Stockholm Arlanda. Fantastiskt. Det ska bli så skönt att åka hem härifrån, det räcker gott och väl att vara här 2 v, 3 var nog lite väl mycket.
Har nästan packat allt nu, håller på tvätta det sista. Måste upp kl. 5 imorgon, men jag kommer garanterat studsa upp ur sängen och springa ut härifrån. Åh, så jag vill hem nu.

Var galet sugen på choklad men höll mig från att gå och köpa det. Nu sitter jag här med morötter, äpple och dip istället. Inte lika gott, men det känns lite nyttigare i varje fall. När jag skulle skära upp morötterna skar jag mig i tummen, kände verkligen hur kniven hakade fast i nageln, men knivarna här är så sjukt slöa så jag började inte ens att blöda, haha.

Ska bara vänta på att torktummlaren ska bli klar så ska jag sova så det blir imorgon lite fortare. Har varit en bra resa hit jobbmässigt och jag ser mycket framemot summan som trillar in på mitt konto den 21 december. Förhoppningsvis klarar jag månaden på lönen jag fick efter första veckan, i såfall singlar många härliga tusenlappar in på sparkontot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0