Sista dagen på året

Det har väl knappast undgått någon, att det blir nytt år om bara några timmar.

2009 har för egen del varit ett långt år som har gått snabbt. Vet att året började med ett par veckor i Thailand, sen vet jag inte riktigt vad som hände innan det var maj och dags för avslutning av utbildningen. Känns väldigt vuxet att vara färdigutbildad. Jobbade ett par månader och fick sedan känna på hur det känns att vara arbetslös, vilket jag aldrig någonsin kommer vilja göra om. Varken för min egen psykiska hälsas skull eller för mina stackars närmaste. Sen avslutades året i Norge. Det var väl typ det.

Fast det har varit bra, mycket bra!! Nästa år ska bli minst lika fantastiskt!

Nu ska vi strax äta lunch, det blir färska räkor, ägg, majonäs, bröd o sallad. Gott.

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0