Svag karaktär...

Har blivit lite jobb ändå. Natt 25-26 kväll 26:e dag 27:e och natt 27-28. Intensivt utan mycket sömn, precis som det ska vara. Minsta lilla lediga dag, har jag märkt, är dåligt för karaktären. Då känns det helt plötsligt jobbigt att gå till jobbet. Jobbar jag hela tiden tänker jag inte ens på det. Får väl hoppas på ett kvällspass eller kanske nattpass imorgon igen.

På tal om karaktär så har jag världens sämsta karaktär när det gäller saker man kan äta som är goda. Har ätit så mycket gott sen jag kom hit, precis det jag inte skulle göra. Så igår bestämde jag mig för att nu jävlar är det dags att ta tag i det här igen. Åt bara en macka till frukost (mer av bröd- och tidsbrist än något annat iofs) och nutrilett till lunch, hann ju såklart slinka ner några chokladbitar där emellan. Kan inte julen städas bort nu? Men nu då, ja nu sitter jag här med en kopp te och har precis ätit upp en halv center-rulle jag hittade. Fan så dåligt det går. Det är som att så fort min kropp får lite socker blir den störd, vill bara ha mer. Saken blir ju inte bättre av att vi inte har nå mat alls hemma (förutom havregryn, typ), har inte kunnat handla för att mataffärerna är stängda alla röda dagar! Hur sjukt är inte det? herregud vad norrmännen måste hamstra inför jul, speciellt nu när 27:e dessutom råkade vara en söndag. Men imorgon blir det att handla massa nyttiga saker.


Nu ska jag försöka sova så jag orkar vara vaken hela natten.

Hejsvejs och jo... God jul till dig med Linn, saknar dig också. Tycker att du ska fortsätta bo där du bodde i somras, det var som lagomt nära/långt bort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0