fryser

hojja, det är kallt här. Har frysit hela förmiddagen. Om en timme är det dags för mig att gå till jobbet. Ska som tidigare nämnts vara på infektion ikväll, spännande.

I veckan måste jag städa och tvätta. Skitit som fan här, men eftersom jag bor själv bryr jag mig inte så mycket. Men en städning kan nog ändå vara bra så jag slipper ligga med rotborsten och skrubba golven när jag ska åka härifrån sen.

Jag har verkligen lärt mig att uppskatta det jag har nu när jag inte har nåt att uppskatta, haha. Får se hur länge det håller. En vecka hemma kanske? nåväl bättre än ingenting.

Nu göra mackor att ta med till jobbet (jag har ätit mer bröd de dagar jag har varit här än vad jag gör på tre månader hemma), man ska seden dit man kommer.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0