Som hemma!

Har varit ute och promenerat idag, gick längs hamnen här. Helt sjukt vackert, soligt och varmt, massor av uteserveringar fortfarande. Det är faktiskt jättefint här, synd jag inte får dela det med någon.

Mitt under min promenad dök Ica Maxi upp, kände mig som hemma för en stund. Fick med mig lite frukt, bröd, ägg och rucculasallad hem. Perfekt med lite sallad till köttfärssåsen jag skulle äta till lunch, tänkte jag. Kom jag ihåg den? Nej. Men då har jag ju sallad till imorgon, ekonomiskt och bra. Haha. Onödigt vetande, jag vet.

Nu ska jag till jobbet. Blir en afton-vakt på geriatriken ikväll.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Erika N

jag kan komma och dela det med dig :)

2009-10-26 @ 20:35:11
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: elle

Åh, ja kom!! :)

2009-10-26 @ 22:26:15
Postat av: Erika N

jag kommer! hoppar på cykeln nu på en gång!vi ses om en stund, ringer när jag börjar närma mig! :)

2009-10-27 @ 11:32:58
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: elle

gör det! det kan ju inte ta så länge. Hur långt kan det vara, 160-170 mil kanske?

2009-10-27 @ 12:28:36
Postat av: Erika N

nä precis. det cyklar ju jag i ett nafs. fast... jag har ett litet problem. jag äger ingen cykel

:( hur gör vi nu?

2009-10-27 @ 14:25:28
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: elle

äsch fan, men ta bilen då. Kanske inte går lika snabbt, men den som väntar på nåt gott!

2009-10-27 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0