Baka baka liten muffin?

Idag ska jag ta mig i kragen och döva det dåliga samvetet, jag ska följa med mamma till mormor. Två flugor i en smäll! Eftersom jag fyller år imorgon tycker jag faktiskt att jag kan räkna det till det där obligatoriska "träffa-familjen-när-man-fyller-år" tvånget. För att göra det lite extra trevligt funderar jag på att baka någonting tills dess. Frågan är bara vad? vad går hem hos gamlingar? mandelkubb, mazariner?
Nä, det får nog bli några hederliga blåbärsmuffins, det borde vi ha alla ingredienser till hemma.
Nu hopp in i duschen, sen baka.

Kommentarer
Postat av: Erika Norberg

klart du inte ska sitta ensam. jag(och troligtvis klas också) kommer. hunden får dock stanna hemma. hon fäller MÄNGDER med hår och löper. inte mysig hund! när ska man dyka upp?

2010-04-19 @ 20:27:29
URL: http://erikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0