Min nya pärla!

Här är hon, min nya älskling. På söndag tänkte jag och N dra ut och reka cykelvägar till sjukhuset om vädret tillåter. Det känns jättetråkigt att åka till Norge på måndag för det innebär att jag inte kommer kunna njuta av hennes sällskap på länge. Nåja, det verkar ju ska bli vinter här igen så det blir väl ändå inget cykelväder.
Igår var jag på fika med tillhörande skitsnack hos min gravida vän. Det var mycket trevligt. Vill inte lägga upp nån bild på hennes enormt fina mage utan tillåtelse men den här lilla godbiten går nog bra att bjuda på åtminstone.
så söt så jag vill bara ta en tugga av örat :)

Kommentarer
Postat av: Limpan

...och jag kan liksom se mig dig susa fram på cykeln! va fin den var :)

Det blir norge en sväng för mig i sommar, jag behöver goda råd och tips från dig visa kvinna!

GE MIG!



PUSS!

2010-04-30 @ 18:03:20
Postat av: louise

åååå vad jag saknar er, vill oxå fika med er ju! vet du elle, jag har ställt mig i kö system nu på en hundvalp =) hihihi..

2010-05-04 @ 13:40:23
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0