Arbetskollegor!

Ikväll ska jag och N jobba på samma avdelning, infektion + hematologi. Det ska bli skitroligt, fast vi får säkert inte vara på samma team men ändå! Han har varit där många pass och jag bara ett så jag ska vara en pain in the ass och fråga honom om allt, haha.

Nu är det onsdag. På måndag åker vi hem. Då ska jag inte tillbaka hit på nästan 2 månader och det ska bli så vansinnigt skönt. Hoppas på att få jobba lite hemma, några pass i varje fall, annars känner jag mig så meningslös. Funderar på om jag ska måla om lilla hallen när jag ändå har tid, den är röd och det hade verkligen inte gjort nåt att få upp lite vit färg på de väggarna. Sen måste vårt sovrum fixas till lite också, men det är ett större projekt och får bli nån annan gång när det finns mer pengar.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0