HAHAHAHA

haha oj, oj. Lön igen på måndag. Då har jag fått alla kronor jag ska ha + reseersättning.
Kan säga så mycket att jag kan spara 22500kr av lönen från min sista resa. Jag kan inte förstå hur jag ska kunna jobba en heltid här hemma när man kan jobba typ 70% komprimerat och få ut mer i Norge. Fast det finns ju annat som drar, mitt egna hem, arbetskollegor, vänner, Helex, allt som finns hemma och inte i Norge och framförallt är arbetet roligare här i Sverige, här litar man på sjuksköterskorna och det är en helt annan känsla.
På tal om vänner har jag ju inte hört av mig till någon ännu, har ju "bara" varit hemma 5 dagar. Men herregud det finns verkligen att göra hela dagarna ändå. Idag ska det målas, städas, fixas, tvättas, ikväll har barnet kalas. I helgen blir det jobb, tjohooo, men till veckan ska det väl finnas tid. Det ska bli många vovve-promenader med Erikas nya stjärna (fast inte kl. 04.30).
Nu ska jag måla!

Kommentarer
Postat av: Linn

AAAH! det är ju helt sjukt! Jag vill också ha en sån lön! SICK! :)

Hur går det med projekten?

Puss!

2010-01-15 @ 09:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0