Låg

Ingen bra dag idag. Känner mig låg, sur, ledsen och trött.
Har jobbat mina tre nätter nu, inge mer jobb på schemat än så länge. Bara det kan jag ju bli vansinnig av. N fick en kvällsvakt ikväll nästan innan vi kom hem från nattjobbet. Blä. Eller det unnar jag honom, han fick ju så dåligt med jobb sist vi var här, men jag vill också jobba. Så ringde det från gyn idag som undrade om jag ville jobba natt, åh vad gärna jag hade velat göra det, synd att jag är lite långt borta. Övervägde där i mitt förvirrade, nyvakna tillstånd på om jag skulle åka hem idag, men då hade vi precis meddelat adecco att vi ska stanna till måndag.
Har sovit tre timmar, fick väl ihop 4-5 igår. Förstår inte hur jag kan hålla mig vaken, men jag verkar inte ha förmågan att kunna sova när som helst. Märkligt det där, för jobbar jag dag så kan jag verkligen slänga mig på soffan sen på em och sova.
Bara en vecka kvar till jag är hemma, åh så jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0