psykisk magsjuka

Har jobbat i natt och det är ett flertal ur personalen som har fått magsjuka. Varav åtminstone 4 st som jag träffade i helgen, party! Nu har jag dragit på mig någon form av psykisk magsjuka, går runt och tror att jag har ont i magen och tror att jag ska kräkas när som helst. Tog till och med en kräkpåse med mig från jobbet i morse IFALL jag bara helt plötsligt skulle kaskadkräkas på bussen hem. Det gick dock bra och hela dagen har gått bra. Ska snart skjutsa stora på träning, bäst att ta med sig på kräkpåsen i bilen om middagen skulle komma upp. Man kan aldrig vara nog säker!
/Hypokondriker_23jordsnurr

Kommentarer
Postat av: Vickan

hahaha, bra att du ialf har lite självinsikt ;)

2010-01-21 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0