Nästintill sommar!

Fantastiskt väder idag, var ute och promenerade. Jag tror halva Drammens befolkning var ute i det fina vädret, de med barn eller hund satt längs vattnet och hade det mysigt resten befann sig på någon av de många uteserveringar som finns och avnjöt en kall öl. Gissa vem som var avis?! jag vill ju också!

Jag skapade mig en egen liten picknick...

Någon mer som saknar de där små paketen? perfekt för fest- och okynnesrökare.


Med lite Olle Nyman i lurarna blev det faktiskt lite trevligt, trots inget sällskap i helt fel land och stad.

Nu fick jag sms från SAS, dags att checka in. Imorgon den här tiden är jag HEMMMA!


Kommentarer
Postat av: louise

men avd UNDERBART det ser ut, jag e avundsjuk!!!!!!

2010-05-13 @ 09:38:24
URL: http://louisetarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0